Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, juni 16, 2014

Intensiv vecka!

Har spenderat veckan i Stockholm. Bott hos syster och farmor. Haft oplanerade dagar och bara gjort det jag har velat. Vilket har resulterat i en hel del träning. Har besökt flera olika gym och fått in både styrketräning, crossfit och promenader. Övrig tid har spenderats med lite shopping, kaffe i solen och mys på farmors balkong.

Anledningen till mitt besök här uppe var att vi skulle ha träff med Team Fairing. Passade då på att spendera några dagar extra här uppe. Njuta av en vardag utan måsten och även få lite kvalitets tid med familjen.

Lördagen spenderades i sällskap av stora delar av Team Fairing. Vi träffades på kontoret och minglade lite. Det var superkul att träffa alla nya förmågor, men även att få tid till att catcha upp lite med alla “gamla” atleter. Dagens första aktivitet var bowling. Inte min starka sida, men jag kom inte sist i alla fall Blinkar.

Under dagen fick vi även smakprov på några nyheter. Bland annat Fairings High Protein Pudding. Ganska lik sloow protein choklad i smaken, men fastare i konsistensen. Helt klart en hit!

feature_pudding
Vill du beställa produkter från Fairing? Klicka in på Kolozzeums webshop och använd koden 1008HW så får du 10% rabatt!

Därefter spenderades tiden med att äta en bit, mingla lite mer samt lite info om teamet och kommande tävlingar. En supertrevlig dag i sällskap av likasinnade!

Nu är det jobb som gäller i några nätter och lite återhämtning. Kroppen känns ganska sliten och mörbultad efter min “semester” i huvudstaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar