Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, augusti 20, 2011

Turist i min “egna” stad!

Syster har varit här på besök. I torsdags tog vi oss en promenad runt i Karlskrona och jag passade på att ta med mig kameran!
Jag har ju varit en del i Karlskrona innan jag flyttade hit så det har inte blivit av att jag har “turistat”. Men här kommer lite bilder från vår dag!

DSC_0294
Ett besök i Amiralitetskyrkan och Rosenbom var ett måste.

DSC_0300DSC_0303DSC_0309DSC_0313
Torget i Karlskrona.

DSC_0318

DSC_0321

Långlunch i solen på Café Greven. Supergod kycklingsallad åt vi!

Vi hann även med en hel del träning. Min syster visste nog inte vad hon gav sig in på när hon åkte ner till oss. Två träningspass om dan var hon inte van vid. Men vi hann med en del kvalitets tid också och det var kul att ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar