Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, juli 09, 2011

Bänkat mig själv!

Mötte upp ann på gymmet i fredags för ett bröst-pass. Var där lite tidigare och körde lite baksida lår. Tyckte att jag fick dålig kontakt och var inte alls på bra humör när hon kom. Vi bestämde oss för att köra ett astungt pass. Rekord skulle slås! Så vi började med lätta vikter och jobbad oss uppåt. Vi klarade båda av att göra 2x6 reps på vår egen kroppsvikt. Gött! Det vart väldigt mång set bänkpress, så jag avslutade med att köra lite flyes på slutet. Vi provade även lite olika tekniker för att orka mer i bänkpressen. Kände mig lagom trött när jag gick hem och var nöjd med passet. Men idag känns det kan jag lova! både i baksida lår och bröst. Och att dammsuga en hel restaurang med träningsvärk i bröstet gör att man får kramp i axlarna! Att sedan avsluta med att skiva gurka och tomat med en mandolin till 160 frukostgäster… ville bara låta armarna hänga rakt ner och inte röra mig tillslut! hehe, så kan det gå! hoppas bara att det ger de resultat jag vill ha!

Nu är det dags att fixa till sig. Grillfest hos Mari och jobb inatt står på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar