Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, juni 20, 2010

Hemma igen

Har spenderat helgen hos farmor i Stockholm. Tobias har ju jobbat i helgen i och med bröllopet så då passade jag på att hälsa på farmor. Och eftersom hon bor i Jakobsberg åkte jag in till stan och kollade på bröllopet. Herre gud vilken vacker prinsessa vi har! Jag stod nedanför slottsbacken innan vigseln, men det var så trångt där så jag promenerade vidare. Vilket inte var lätt när halva gamla stan var avstängt! Efter ca en timmes promenad stor jag på bron till Skeppsholmen och kollade när det åkte iväg i kortegen. Sedan placerade jag mig ute på Kastellholmen för att kolla på kungaslupen. Vackert var det!

DSC_0273-1 Den här vackra utsikten hade jag från Kastellholmen ;) Inte utan att man blir lite stolt över sin man.

När vi satt där sköt de salut. Och man kan lugnt säga att det lät betydligt högre på plats än vad det gjorde på tvn. Det small så att all runt omkring hoppade högt!!

DSC_0317-1

Sen stod vi och undrade när överflygningen skulle ske och var. Då dundrade det bara till och vi stod rakt under dem!

I övrigt så har jag vilat i tre dagar. Jag kände mig trött, sliten och omotiverad. Så i helgen har jag bara tagit det lugnt och fyllt på med kolhydrater i alla dess former! snabba, långsamma, hårda och mjuka! Både en och annan godis och kaka har slunkit ner. Så nu är alla batterier laddade för tre intensiva veckor innan jag går på semester. I och med att vi ska resa runt i Sydafrika i tre veckor kommer jag inte att prioritera träningen då, så jag satsar hårt veckorna innan ;)
Jag har även passat på att ta en sväng förbi Fairing gym för att fylla på mitt förråd av kosttillskott. Super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar