Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, oktober 12, 2006

plugg och dans...

Jaha, då var man ensam igen då...
I lördags lväll var vi ut i downtown, till Rock Bottom. Jannie och jag var oense om de hade ett eller två dansgolv. När vi kom dit visade jag henne att de hade två och hon kom fram till att det var dubbelt så stort där inns som hon trodde att det var. Det var en ganska seg kväll och alla var ganska trötta. Så vig halv ett tog vi taxi hem och gjorde te och mackor istället. Vi satt och pratade i nån timme innan vi gick och la oss.
På söndagen pluggade jag hela dagen. Fick A och C på min prov. Det sista var ju inte så bra. Men jag har fått A på alla arbeten jag gjor hittills och det är ju bra!! Jag skjutsade ivär pojkarna så de kunde hyra en bil. en volvo vart det. När de kom hem upptäckte de att de på bilfirman hade dragit pengarna två gånger. Så ett tips är att inte hyra bil i USA för då blir man av med pengarna.
På måndagen åkte pojkarna vidare mot San Fransisco. ag pluggade och var till gymet.
Igår pluggade jag och sprang en sväng. På kvällen var jag till In Cahoots på dans lektion kul, men svårt!! Jannie och Emma var med och tittade på. De vågade inte dansa....Sen åkte vi hem och kollade på Sex and the city. Som alltid när våra pojkvänner är ute till sjöss.
Idag har jag pluggat, igen, har ju tenta snart. och så har vi varit och handlat mat. Så vår pojkar ska bli glada och stolta över att vi är såna duktiga hemma fruar. Nu sitter jag och vänta på att tiden ska gå. Ska åka till In Cahoots igen och lära mig dansa. Idag ska jag möta kerry där. Det är bra för då kan hon lära mig lite
också!! Väldigt roligt!!
Och imorgon ska vi iväg till helikopter flottiljen på studiebesök. Det ska bli väldigt spännande!!
Ha det toppen där hemma!
puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar