Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, oktober 07, 2006

PAAARTY!!!

I torsdags tog jag sovmorgon, väldigt skönt. Jag pallrade mig upp och åt frukost med pojkarna. Sedan skjutsade jag dem till Sea World. Jag önskade dem en trevlig dag och fortsatte vidare till IKEA. där inhandlade jag kanelbulle deg mix, vaniljsocker och pärlsocker. Sen åkte jag hem till Jannie och vi bakade kanelbullar. De vart väldigt små och inte så många, Men gott var det!!
På eftermiddagen var jag till gymet och träffade min personliga tränare. Japp, jag har också skaffat en sån!! Det ingick i priset när vi gick med i gymet och då tyckte jag att det kunde vara bra att prova på. Hon tyckte att det var kul att jag höll på att läsa till personlig tränare och sa att det vara bara att säga till om jag behövde hjälp med något!
På kvällen hade vi lite förfest här med pojkarna och Jannie och Emma. Sedan åkte vi till PB bar and grill. Det är collegenight på torsdagar så öl och drinkar kostar 2 dollar. Där satt vi och pratade och dansade en hel del. Synd om Kalle bara som inte tyckte om att dansa utan bara stod på dansgolvet och tittade.
Vi ett tyckte vi att det var dags att åke hemåt. Vi lämnade av Jannie och på vägen hem från henne var det en av pojkarna som inte mådde så bra...
Väl hemma satt vi och pratade ett tag innan vi gick och sov.

Igår sov jag också ganska länge. Pojkarna var bakis och gjorde inte så mycket på hela dan. De solade och sov mest. Själv tog jag en springtur i Balboa park. Sen åkte vi till Ralphs och handlade lite mat. Jag köpte hår färg och Jannie fick färga slingor på mig.
På kvällen åkte jag till In Cahoots igen. Jag skulle ha träffat Kerry där, men hon kunde inte komma. Men jag var där tidigt på kvällen och gick på dans lektion. Det var kul. Lärde mig en dans och så dansade jag swing och two step. Blev upp bjuden av en äldre herre som hjälpte mig igenom lektionen. Han var från Irland och var väldigt trevlig. Efter lektionen ville jag inta stanna kvar själv, så jag åkte hem och hämtade pojkarna och så åkte vi och köpte några filmer och hade film kväll. Gick och la mig tidigt för jag var upp i morse och gick på ett spinning pass på gymet. Nu sitter jag och vänta på att pojkarna ska vakna. Då ska vi åka ner till Las Americas och shoppa lite. Och ikväll så ska vi gå ut i downtown. Det ska bli kul!!
Jobbigt att inte Tobias är hemma bara. Väldigt tomt utan honom...
Skriver mer senare!! ha det toppen!!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar