Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, december 25, 2011

Dags att omvandla julmaten till muskler!

Precis kommit hem från gymmet. Rygg och triceps har fått sig en omgång idag. Riktigt bra kontakt och bra pump efter allt godis som slank ner igår! Sippar på min "efter träning" drink bestående av Fairings Rapid hydro blend och BCAA+. Snabb energi till musklerna!!
Jag vill även tacka Årjängs atletklubb för att jag får träna på ert gym när jag är hos svärföräldrarna. Det är guld värt att ha den möjligheten!!


2 kommentarer:

  1. Hej Helen. Var på gymet och såg lapp o bilder, det såg bra ut:) bara kul att en stjärna som du tittar in. Jag vet ju vad som krävs o beundrar din energi/motivation. Lycka till kör järnet!! Kram anna ådefors

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du hör av dig! Väldigt tacksam att ni lånar ut ert gym till mig när jag är i Årjäng! Guld värt!Nu kämpar jag framåt och satsar stenhårt mot SM. Hoppas ni kommer och hejjar!

    SvaraRadera