Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, april 06, 2011

Blomsterbud

Det ringde på dörren igår och det kom ett blomsterbud.

DSC_0489-1

Fina blommor från mina föräldrar med en grattis och lycka till hälsning.
Jag fyller ju år på lördag så jag antar att de skickade dem lite tidigare för att jag skulle ha tid att njuta av dem innan jag åker.
Nu pryder de köksbordet så fint! Gillar att ha blommor i vas på bordet, men det blir inte av att jag köper det själv. Därför blir jag extra glad när jag får blommor!

Annars känns formen super! Vätskan håller på att släppa och jag längtar till laddningen på fredag. Dels för att jag äntligen får äta kolhydrater igen men också för att det ska bli kul att se hur formen ser ut när musklerna blir fylligare!
Längtar till på lördag!

Nu kvällsmål, vit fisk och gröna bönor. Mums…

2 kommentarer:

  1. Marie Holmgren2011-04-07 16:54

    Grattis på födelsedan och lycka till i helgen håller tummarna //Kram Marie i Falun

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag hoppas på ett bra resultat den här gången!

    SvaraRadera