Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, augusti 15, 2009

Last set, best set!!

Vi har varit hemma i lite mer än två veckor nu. Tillbaka på jobbet och in i rutinerna igen. Skönt, men samtidigt inte. Det känns inte som att jag har haft semester. Längtar tillbaka till San Diego!! Nästa gång ska vi stanna längre än två veckor och vi kommer garanterat åka dit snart igen!
Veckorna här hemma har gått väldigt fort. Jag har jobbat tränat och fixat möhippa. Min bästa kompis ska gifta sig och jag ska vara tärna. Så vi skämde ut och skämde bort henne lite!
Saknar!!!!
Den här helgen jobbar Tobias (saknar) så jag är ensam hemma. Massa tid som man måste döda. Har dock gått gaska bra hittills. Var till föräldrarna och åt igår kväll. Idag har jag tränat, varit på yoga, tittat på hus, fikat, tränat igen och nu ska jag duscha och åka tillbaka till föräldrarna och äta.

Tränade axlar och mage på gymmet idag. Massor av mjölksyra och riktigt trött blev jag. Det var segt på slutet, men då plockade jag fram bilden av Michelle som står bredvid och peppar och skriker; last set best set!!! Super bra motivation!!(saknar att träna med henne) Så nu vet jag inte hur jag ska klara av att duscha då jag knappt kan lyfta armarna!!!
Förhoppningsvis kommer jag att få träningssällskap här hemma nu och få nån som kan puscha lite så man gör de där extra repsen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar