Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, augusti 31, 2009

En underbar dag!

Efter några intensiva veckor är allt över. Jag vet, det var inte mitt eget bröllop. Men det var min bästa väns bröllop. Det är nästan lika stort! Och nu när allt är över så infinner sig en känsla av tomhet. Helt plötsligt är det över. Det som Lina och Magnus planerat så länge. Det som jag har sett fram emot så länge.
Men det var ett underbart vacker bröllop! Och jag är väldigt glad att jag fick dela dagen med brudparet och vara tärna. Oerhört stolt kände jag mig hela dagen! Och min röst höll sig, både bibelläsning och tal gick gick bra. Och efter middagen var det bara ett stort kalas kvar. Superroligt!
Ända tills det vackra brudparet skulle åka hem och alla vart sentimentala och började gråta.
Tack Lina och Magnus för ett underbart bröllop! Ni kommer få en underbar framtid ihop!

2 kommentarer:

  1. Härlig bild! Vad skoj att bröllopet blev lyckat!

    SvaraRadera
  2. Det blev superfint! Grinade i massor!

    SvaraRadera