Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, februari 15, 2007

Träning

Har precis kommit hem från ett träningspass med Michelle. Hon har parat ihop mig med en tjej som heter Susan, vi är ungerfär lika stora och lyfter nästan samma. Vilket resulterar i att när vi står bredvid varandra och lyfter så är det ingen av oss som vill ge sig först. När jag inte orkar mer, men jag ser att Susan fortfarande lyfter, så vägrar jag att ge mig. Väldigt roligt har vi!! Mycket träning, lite skvaller och massor av skratt!!
Jag har nog heller aldrig haft så ont i musklerna som jag har efter en träning med henne. Mjölksyra så att det sprutar ur öronen och man knappt kan röra sig, och träningsvärk så att man bara vill ligga i sängen dan efter.
Men det är kul och ett bra sätt att fördriva tiden.
Fick nej till ett jobb idag. Det som jag helst ville ha. Det var lite tråkigt. Men det jämnade ut sig med att de ringde från ett annat gym och frågade om jag kunde komma på intervju. Så nu hoppas jag på det istället!!
jaja,dags att duscha och krypa ner i sängen. Ska iväg och simma med Jannie imorgon bitti. Ha det toppen där hemma!! Saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar