Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, september 08, 2006

Hemmafruar!

Har precis kommit hem ifrån Jannie. Vi har kollat på sex and the City och skvallrat med Emma. Väldigt trevligt!
Igår var jag och tränade på morgonen, sprang en sväng. Men jag hittade ingen bra väg, så jag drog på mig inlinsen för att leta en ny väg. Det är ganska brnat nedför här och när jag skulle stanna tappade jag balansen och vurpade. Det jag hann tänka i luften var att det här kommet gör ont. Som tur var klarade jag mig från skrubbsår och reste mig upp och skrattade.
Efter lunch var jag och fikade med Emma och Jannie. De hade varit och fixat naglarna på förmiddagen. Sen följde jag med till Jannie och kollade vart hon bodde. Vi bytte om Och gick hem till Mia. Hon hade bjudit in oss fem tjejer som bor i downtown på tacos ny när pojkarna är ute till sjöss. Kändes lite stelt och ganska fram tvingat att umgås. Men det var väl ganska trevligt.
Man känner sig som värsta hemmafrun här. Går och solar och shoppar och tränar på dagarna och umgås med de andras flickvänner. De jag trivs bäst med Är Emma och Jannie, men jannie känner jag ju sen innan. Och Emma bor i samma hus som oss. Så det är inte så långt om man känner sig ensam!!
Men imorgon kommer pojkarna tillbaka så då får man en lite paus ifrån alla flickor igen. De träffas tydligen bara när pojkarna är ute till sjöss. Ganska skönt att slippa vissa av dem faktiskt!
Ha det bra där hemma!!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar