Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, september 14, 2006

Hemma igen!

Nu har pojken varit hemma i drygt en vecka igen.
De la till i fredags och då stod jag Jannie och Emma på kajen och väntade. Det var kul att se dem igen!!
I lördags var vi och shoppade lite och sen åkte vi till Vertical Hold. Klättervägg innomhus med över 200 leder. Väldigt roligt! På kvällen vart det middag med några andra par. Vi var till en kina restaurang där man satt runt ett stekbord. Man beställde maten och sen kom kocken ut och lagade maten när man tittade på. Han jonglerade med ägg och byggde pyramider av lök som ha tände på så att de sprutade eld. Väldigt häftigt! Sen åkte vi hem till Daniel och Jannie och spelade monopol. Tyvärr förlorade vi.
Söndag och måndag myste vi och gjorde vad som föll oss in. Vi var till stranden och kollade på cykel och fikade. Vi var även till en boxnings klubb och provade på det. Men det var väldigt dyrt så vi kom fram till att vi inte skulle fortsätta.
Resten av veckan har Tobias jobbat lite. Och så har vi tränat och klättrat.
Som tur är så är han ju mycket ledig när de är iland. Så man har nån att umgås med på dagarna.
Annars börjar det bli vardag här. Dagarna går utan att man vet vad man har gjort med dem. Men nu har jag iaf hittat ett program på San Diego State University som jag ska läsa. Sen kan jag ta en licens i personlig träning. Det ska bli väldigt kul!!
Ha det toppen där hemma, och glöm inta att kolla på bilderna!!
http://hillilene.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?
Ha det toppen där hemma!!
puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar