Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, mars 26, 2014

Tävling

Just nu pågår en tävling på Fairings hemsida.
Produkter till ett värde av 1300 kr lottas ut. Och vem vill inte vara med och tävla om det!
Det enda ni behöver göra är att klicka in på Fairings hemsida via länken; http://www.fairing.se/tavling/ , svara på två frågor och motivera varför just DU ska vinna.
Tävlingen pågår fram till och med den 19 maj, så ni har ett tag på er att fundera ut en bra motivering.

kampanj

Vill ni beställa produkter innan den 19 maj har ni 10% rabatt på hela sortimentet om ni använder koden 1008HW när ni beställer från Kolozzeum.

Har du frågor om Fairings kosttillskott? Klicka här eller kontakta mig så hjälper jag dig!
Klicka här för att följa min träningsjournal på Kolozzeum

3 kommentarer:

  1. Skickat in :) värt ett försök :)
    Är du i Sthlm ngt i närtid?

    SvaraRadera
  2. Det beror på vad du menar med närtid;)

    Jag ska tävla i Solna den 3 maj och kommer upp då. Ingen visiti planerad innan dess.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typiskt, jag ska tävla i Gävle den 3e maj :(

      Radera