Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, december 18, 2012

Mental avkoppling!

Vi har smygstartat jullovet. Tobias har semester så jag valde att hoppa över de sista föreläsningarna. Det är bara repetition kvar, så jag missar inget nytt iallafall.
Vi åkte därför till svärföräldrarna i Årjäng igår. Senaste veckorna har gått i ett högt tempo. Mycket att göra med skola, jobb ,träning, tävling och umgänge med vänner. Har därför kämt mig sliten senaste dagarna. Fram gör allt har jag legat efter med sömen. Därför valde jag att ta en dag ledigt från alla måsten. Skolböckerna har legat i väskan hela dagen och jag har bara tagit det lugnt.
Sovmorgon, långpromenad, mysig frukost, ett gympass och ett varmt bad. Mental avkoppling när den är som bäst! Imorgon är jag laddad att ta tag i studierna igen! Vi har ju tentor i början av januari, så det är bara att sätta ihång med tentapluggandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar