Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, november 09, 2006

plugg...

jaha... sitter framför datorn och renskriver två arbeten. Ska skickas in innan söndag, så jag har ju gott om tid på mig. Den här veckan har jag pluggat på förmiddagen och roat mig med Paul och hans kompisar på eftermiddagen. I måndags var vi och kommade på en militär kyrkogård på Point Loma. Massor av vita gravstenar upp radade! Därifrån hade man även utsikt över downtown och basen där Tobias jobbar. Så vi passade på att titta när de kastade loss och gav sig ut till sjöss i två veckor. Det är trevligt med lite sällskap, skulle bli väldigt ensamt annars. Tobias ska ju vara borta i nästan två veckor. Skulle nog bli tokig av att vara ensam så länge.
Igår var pojkarna till Midway, ett hangar fartyg som fungerar som museum. På eftermiddagen skjutsade jag dem till stranden och passade på att träna medan de solade. När jag plockade upp dem hade de varit till Hooters och druckit öl.

I helgen tog vi det bara lugnt. Jag pluggade en del och så städade vi och gjorde fint här hemma. På lördag kvällen var vi hem till Per och grillade. Det var väldigt trevligt. Sen fortsatte vi ut på stan till Stingaray. En klubb i tre våningar med takterass och bar ute. Man kunde boka ett bord för 750 dollar om man villa ha nånstans att sitta... aaaa...... dyrt!!!
På söndagen tog vi sovmorgon och sen bar det av till gymet. Vi plågade våra ben och magar ett tag innan vi åkte hem och duschade. Sedan var det dags att åka till flygplatsen och hämta Paul, Kalle och Martin. På kvällen var David och Viktor förbi en sväng och se hej. Trevligt trevligt!

Nä, nu ska jag väl ta och vara lite nyttig igen och fortsätta plugga!! ha det toppen där hemma!! puss och kram

och kom ihåg att titta på bilderna!
http://hillilene.spaces.live.com/photos/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar