Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, maj 01, 2007

Kusin besök och plugg

Sitter och pluggar för fullt här. Ska skriva prov för en personlig tränar licens på lördag. Men det känns som om jag kan det mesta.
Veckan efter balen var Tobias ute till sjöss, tråkigt som jag hade satt jag och surfade på intrnet. Jag hittade en workshop för personliga tränare som jag gick på under helgen. Intensivt, men väldigt intressant! Lärde mig väldigt mycket. Helgen avslutades med ett teoretiskt och ett praktiskt prov.
På tisdagen kom kusin Sara på besök från Chicago. Det är ju bäst att passa på när man är i samma land. Att vi inte träffas så ofta i Sverige är ju en annan sak... Hon var här till söndagen och vi hann med mycket under tiden hon var här! En hel del shopping, stranden, Midway, Seaport Village, basen, ubåten, Old Town, Downtown, Art walk i Little Italy. Under lördagen ahnn vi även med en tur till LA för att kolla på Michelle när hon tävlade i figure building. Vi var där i tid till 11, men det började med alla body bulding klasser, så det tog två timmar innan det var Michelles tur. Då hade vi tröttnat och tittade bara på första delen. Sen åkte vi och shoppade lite i ett köpcentrum. När vi kom hem hoppade vi i bikini och ner i bubbel poolen med Tobias kolleger och flickvänner. Trevligt. Sen bytte vi om och var på förfest hos grannen. Det var väldigt kul!! När de fortsatte ut på stan gick jag och Sara hem til oss. Vi satt och pratade och drack te till klockan halv tre på på morgonen. Väldigt trevligt att hon kom och hälsade på!! Vi kom fram till att vi måste ses lite oftare när vi kommer hem igen. Och det passar ju bra eftersom att jag och Tobias ska flytta till Sthlm då. Vi har till och med fått tag på en lägenhet för de första månaderna. Skönt att veta vart man ska när man kommer hem igen!
Börjar bli jobbigt med dieten nu också, men nu har halva tiden gått så jag har börjat räkna ner. Bara 6,5 veckor kvar!! Fick ett program med minde kolhydrater i två veckor, men jag orkade ingenting då, så nu har jag fått två dar med mer kolhydrater och fem med mindre, så man har nåt att se fram emot!! hehe... Jag år ju fyra dagar innan vi åker hem när jag kan passa på att äta allt gott som finns i det här landet.
Biljetterna är bokade till den 29 juni, så nu är det mindre än två månader kvar!! Kul att komma hem igen, men samtidigt tråkigt att lämna allt här. Men det ska bli en rolig sommar. Bröllop, köpa lägenhet, leta jobb, mm. Ska bli väldigt roligt!!
jaja, ha det bra där hemma!! Och Grattis Issa!! Hoppas du hade en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar