Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, april 21, 2010

Kvällsrutiner

Hamstring och biceps fick sig en omgång idag. Tråkigaste passet. Har dålig fantasi och ingen inspiration till att komma på nya övningar. Har fastnat i samma övningar… får prova ett annat gym så kanske inspirationen kommer tillbaka! Känner mig dock stel i baksida nu, så träningen tog där den skulle iaf! Hade funderingar på att ta mig en springtur nu på kvällen, men jag har lite ont i ett knä från gårdagens intervaller. När det inte var nåt bra att se på TV tog jag mig en promenad istället. Fördrev tiden med att prata med mormor och farmor.

Nu sitter jag framför tvn med den vanliga kvällsrutinen; te, kvällsmål och stretching. Rygg, nacke och rumpa stretchas två gånger om dagen. När jag fått ordning på ryggen kommer jag att byta ut den ena gången och stretcha den dagens tränade muskler. behöver jobba upp min rörlighet igen. Funderar på att börja med yoga igen också. Märks stor skillnad på rörligheten sen jag slutade med den. Tyvärr åt det sämre hållet!
Nu ska jag återgå till stretchingen (det är reklam) och efterlyst!
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar