Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, februari 15, 2010

Jobbiga veckor

Kommer bli några jobbiga veckor nu. OS gör ju att man måste vara uppe sent på kvällarna. Mycket skoj att titta på!!

Idag var jag ute på stan på lunchen och letade accessoarer till hippiekalaset. Kom hem med glasögon och hårband. Svårt att hitta ett peacemärke bara! Nu sitter jag i soffan och klipper ut blommor som jag ska klistra fast på mina byxor. Kommer bli skitsnyggt!!

IMG_0415
Hippie style!

Har lagt in en vilovecka i träningen nu. Har ju legat i och kört tungt sen tävlingen så jag tyckte att det var dags! Måste fixa till kalaset, titta på OS och så ligger jag lite efter i skolan också. Hade en övertro på mig själv att jag skulle kunna jobba heltid, plugga 50% och träna varje dag. Det gick inte så bra! fattades några timmar per dygn för att hinna med det! Så jag har valt att bara läsa den ena kursen som är idrottsvetenskap, väldigt intressant.

Nästa vecka är ju Tobias ledig och då passar det bra att köra igång med tung träning igen. Toppen att få lite hjälp! Nu menar jag inte att jag ska ligga på soffan hela den här veckan. Lite lättare pass och några löpturer har jag planerat. Ska även passa på att lägga upp ett nytt träningsschema och några delmål fram till nästa tävling.

Nu sak jag äta och kolla på OS innan det är dags för sängen!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar