Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, december 17, 2009

Trötta ben

Träningen för överkroppen flyter på bra. Benen är däremot trötta och slitna. Har vaknat flera nätter i rad av sendrag i hålfot, vad och lår. Ont satan!! Har kännt mig stel och svullen i benen. så benträningen får vänta. Har blivit några promenader och ett body combat pass på gymmet. Men styrketräningen får vänta. Är nog slitna efter dieten och så tror jag att mineralbalansen i kroppen inte är som den ska. Får ta det lugnt nån vecka och hoppas att det blir bättre!

I helgen är det dags för julbak! Pepparkakor och hus ska bakas. Samt knäck, kola, ischoklad och tryffel! Mums! Allt ska dock inte ätas själv. Vi ska ju fira jul i Årjäng hos svärföräldrarna och det brukar vara jag som får fixa godiset. Så det mesta ska packas med dit!

Längtar verkligen! Julstämningan börjar infinna sig, snön och kylan har kommit och jag har börjat småpynta lite här hemma! Fredag imorgon och nästa vecka jobbar jag bara två dagar. ska bli skönt att få sova ut ordentligt och bli ompysslad i Årjäng. Längtar!

Nu ska jag sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar