Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, september 01, 2006

Framme

Äntligen framme i San Diego... efter lite krångel i Chicago och 1,5 timmars väntan på planet så lyfte vi... Lite försenad och trött men väldigt glad lanade jag här.
Träffade en tjej på planet som ska plugga här i ett år och bo ihop med två andra svenskar. Vi bytte nummer så jag hoppas att jag kan träffa henne mera.
Idag har jag shoppat ny mobil telefon, så att jag kan ringa. Jag har vrit och sagt hej till Kerry. Väldigt kul att träffa hnne igen!!
Vi har också varit till IKEA och shppat byrå och lite grejer till lägenheten. Jag vaknade vid 5 imorse och kunde inte somna om. Vid 7 gick vi upp och åt frukost. Sen packade jag upp och stuvade undan väskorna. Känns overkligt att jag är här nu. Har nog inte fattat hur länge jag ska vara här!! Men det ska bli vädigt roligt.
Imorgon åker vi upp till LA och myserlite.... Shoppar och strosar runt. Det ska bli kul!!
Ha et toppen där hemma och ta hand om er!!
puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar